Slnbhs Merhabalar 34 haftalık ikizlere hamileyim. Çocuklar dün ölçüm yapıldı 2250 olmuşlar ikisi de. Sancım çıkmıyor ama doktorum artık ciğerlere baskı yapıyor dedi kaburgalara falan. 35 olduğunda alalım dedi. 27-31. Haftalarda ciğer geliştirici oldum 8 doz . Sizce küvezde kalır mı cocuklarım?
yavrularim2019 Slnbhs sen önlemini almışsın ciğer gelistiriciyle falan gerisi takdiri ilahi 35 erken degilmi benim doktorum hiç bişey demedi şu hafta alırız bu hafta diye bende 32 haftalık ikiz gebeyim duurabiildigi kadar dursunlar dedi
Slnbhs sonsuzmasalim çok agrım var ne yapacağımı şaşırdım artık üst taraflara sızlama gibi agrılar giriyor