Bacım öncelikle Allah yardımcın olsun. Kızma Ama şu an ailene çok sinir oldum. Hakkında hayırlısı , kolayı ne ise o olsun ama olurda sezaryan olursan ne bebeğe ne kendine bakamazsin. Beni bir hafta boyunca yataktan iki kişi kalırdı. Tek kişi bile yetmedi. Tuvalete gidip pedini falab degistiremezsin. Bebeğe bakamazsin. Sadece sezaryan için geçerli değil bu. Normal doğumda yapsan birine ihtiyacın var. Senden once bebek çıkıyor odaya. Özel olmazsa neden erken gelmek istemiyor ailen. Bu olacakları dusunemiyorlar mi