Mavisduran Bu iki doktorada gittim çok memnun kaldım önerebilirim asla önermeyeceğimde Avrasya Hastanesi Fatma hanım başta oraya takipliydim 14. Haftaöda kanamam oldu o an ki korkumla tabikide doktoruma yazdım bana geri cevabı şu oldu bugün pazar taktir edersinki benimde dinlenmeye ihtiyacım var etrafta bir sürü hastane var biz bu gibi durumlarda hastaneye gitmeyi öneriyoruz yazdı beni resmen farklı hastanelere yönlendirdi ve çok ciddi bir durumda başından savdı zaten genel olarak mizaç olarakta çok soğuk bir kadındı soru sormadıkça açıklama yapmıyordu kan testi vermiştim unuttum sonuçları sormayı oda söylememişti maalesef ki hiç memnun kalmadım ordan