Aaa122 Haftamdayım kremi sürmeye başladım sürdükten sonra peçete koyuyorum yanlış mı yapıyorum acaba yoksa streç mi örtsem nasıl yapsam bilemedim fikri olan var mı arkadaşlar
zekpare Aaa122 neden birşeyle örtme ihtiyacı duyuyorsunuz ki :S ben de 34+1 im göğüs uçlarım çatlak gibi, ben de kullanmaya başlayacağım ama birşey koymayı hiç düşünmemiştim. 37 den itibaren gümüş kapak düşünüyorum sadece
e_blue_sky_a Aaa122 silmenize gerek yok diyor emzirirken bile, şu minicik olan krem dimi geçen eczanede gördüm küçüklüğüne inanamadım az sürülüyor heralde
Oykum42 Ben krem sürdükten sonra göğüs pedi kullanıyordum hava aldırmadığı için yaralarım artmıştı. Bence bişey kullanmayın ama illa kullanmak istiyorsanız göğüs kalkanı veya gümüş kapak tavsiye ederim ☺️
zekpare Aaa122 anladım dediğim gibi hiç düşünmemiştim bulaşsa da etkisinin azalacağını. Öyleyse gümüş kapağı daha erken kullanmaya başlamam mantıklı olacak benim de kremle birlikte 😌
Aaa122 e_blue_sky_a 40 ml almışım ben ya zaten göğüsümde çatladı acıyor uçları dokunamıyorum sezaryen doğumum bi de 38. Hafta alırız dedi doktor o yüzden başladım dışı mor kremin
Aaa122 _mrvakyz 38. Hafta olacak sezaryen doğumum sormadım aslında çünkü göğüsüm çatlamaya başladı dokunamıyorum sürünce rahatlıyorum kontrolüm da sorayım