Kayaeliff Merhaba ikiz anneleri benım boyle alt karın agrsı çok oluyor uyuduğumda dönerken bazen kalktığımda yada yürüdüğümde dün doktora gıtmıstım normal dedı ama yaşayan var mı 31 haftalık oldum