Sevdayaz Mervebbcggf uyumak isteyip uyuyamıyorum oğlum sağolsun bu saat oldu uyumadı üzerine hamileyim ve uykum geliyor şuan babası hikaye anlatıyor ben uyuyucağım onda tık yok😂😂
Hlimee Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım Bi avazda inşallah 🙏 . Sabah iş var ama çok rüzgar var sesinden uyuyamıyorum ne zaman dalarsam artık. Bol bol dua et eline üfle karnını ovala dua her kapıyı açıyor rahatlarsın inşallah
Hlimee Mervebbcggf korkma canım öyle bir şey ki bu daha anne rahminden çıkan bebek dünya da eşi benzeri olmayan hoş kokulu oluyor rabbim acı çeken anneye o koku ile ferahlatıyor onu kucağına aldığında tüm acılar birdenbire yok oluyor sanki . Sen bebeğine odaklan bu dediklerimi yaşayıp burada doğum hikayem diye paylaşırsın inşallah tecrübelerini canım .
Mervebbcggf Sevdayaz cocuk olup bide hamile olmak ne zordur rabbim yardimciniz olsun bende dogum korkusundan uyuyamiyorum😔
Mervebbcggf Hlimee spinal olucak benim belden uyusmali normal doguma cesaretim yok yapanada hella olsun ama çok çok korkuyorum nasil olucak ya bisey olursa diye okadar yoruldumko dusunmekten artik😔
Sevdayaz Mervebbcggf kavuşmanıza az kalmış o anı düşünün o kadar güzel bir an ki o anda korku falan kalmıyacak emin olun💜 şuan heyecan korku hepsi karışık zor ama sonu çok güzel zağlıkla gelsin inşallah🌸
Mervebbcggf Sevdayaz insallah dedigini, gibi korku panik hepsi var bebegime kavusucam evet ama yapabilirmiyim bilmiyorum
Sevdayaz Mervebbcggf yapabilirsiniz emin olun. Hiç kötü düşünmeyin sonucu düşünün hep. İkinci doğumum olacak ilkte hem normalin sancısını çektim hem de sonu sezaryen oldu. Şimdiden sadece kavuşma anını düşünüp motive oluyorum bol bol da dua ediyorum rahatlatıyor😊
Baby_hurma Mervebbcggf Elif_Sibel rabbim hepimizin yardımcısı olsun.Allahım kolaylık versin her anımıza🙏🏾37+1zaman yaklastıkça bir heyecan bir endişe oluyor ınsanda ama strefte sıkıntıları getırır ferahlamamız gerek bol bol dua edin güzellikleri düşünerek😢🌸Allahım sağ sağlim saglıkla elimize almayı nasip eylesin evladımızın
Esracmmm Mervebbcggf valla benimde olsa hayırlısıyla rahatlasak bende nişan mı geldi bilmiyorum yoğun bi akıntı geldi tuvalette onu merak ettim ama uyucam sanırım geldiyse de ne yapayım
Elif_Sibel Mervebbcggf benimde makat geliş olduğu için 10 gün sonra sezeryan doğumum olacak. Hem doğumu düşünmekten hem nefes alamamaktan uyuyamıyorum