39 haftadayım , sabah biraz lekenmem oldu , doktora gittim nişan gelmiş rahim ağzı incelmiş dedi bugün yarın olur dedi , eve gönderdi birkaç saat önce uyandım sancı ağrı hiç bir şey yok , yine çamaşırım lavabo kan olmuştu , hemşireyi aradım gelmenize gerek yok dedi sancı olmadan , biraz korktum , sizde de böyle mi oldu , ne yapmam gerekiyor