Bende bugün 28+1 oldum ama hiç bısey almadım haftaya kontrol var cınsıyet yanılması vs olur diye bekledim haftaya alısverıse başlıcam hayrılısyla detaylıda kesın kız dedi aşırı mutluyum ama ona rağmen yanılanlar olmuş o olasılık ıcın haftaya kadar bakalım 😀 ıcım ıcımı yıyor bıseyler almak ıcın . Hakkımızda hayırlısı bu arada benim bu hafta karnım sankı düştü bıraz bebegım hareketlı masallah ama endıseler oluyor 7 yaşında oğlum var sankı ılkkez anne oluyorum gıbı bı düşüğüm olmuştu arada endıseler vs oluyor . Çok uzattım hepımız ıcın hayırlı uğurlu olsun inşallah sağlıkla huzurla alalım yavrularımızı kucağımıza . Sağlıklı hayırlı güzel doğum olsun ınsallah .