KubraAydin Resim atsam sorun olur mu bilmiyorum ama kızarıklık var dikisimin sağ kısmında, ağrı sızı koku yok ama bi korktum 33 gün oldu doğum yapalı
Damlacaa Normal demek istemem 40 kontorlununuzde danisin doktorunuza elbet ama dikimden kaynakli benimde sol kisim 1 sene gecmesine ragmen kirmizi diger kisim sadcee dikis izi ayrica henuz 30 gun olmus cok cok normal yinede sorun elbette