Ayisigi23 Kızlar 34. Haftadayım bikaç gündür karnımda regl olacakmışım gibi ağrı oluyo. Ama çok şiddetli bi ağrı değil. Bide grip oldum bunun etkisi var mı? Yoksa doğum yaklaştığı için olan bi ağrı mı? Yaşayanlar varsa yorum yapabilir mi?
Gonul35 Afzv bnde agrilrma yalanci dogum sancisi diyordum ama 3 farkli doktora gttm 3ude erken dogum riski dedi 4uncu doktor bugun yatis verdi birakmadi .. ki bnmki regli agriai gibide degil karinda sertlesme
Ayisigi23 Afzv yalancı doğum sancısı kısa sürüp geçen bişey olmaz mı ki? Benim bikaç saat sürüyo bi süre geçip yeniden başlıyor.
Ayisigi23 Gonul35 senin ağrıların nasıldı canım. Bide nst ye mi bağlayıp sonra yatış verdiler yoksa normal ultrason muayenesinden sonra mı?
Gonul35 Ayisigi23 karnimda sertlesme vardi hep .. ultrason ve alt muaynem normal ckti ntsde sanci cikti 4 kez cektiler sonunda yatis dediler .. agri kesici basladilar ciger glistrci yptilar serum verdilr 2 litre smdide ara ara cekim ypiolar
December Gonul35 siz kaçıncı haftadasiniz? Bana da surekli nst yapıyorlar şu an korkuyorum erken gelecek diye. Serum da yaptılar ama değişmedi.
December Gonul35 nidilat veriyorlar bana da sanki biraz düşüş oldu gibi sancida ama bakalım. Siz sanciyi hissediyor musunuz benim bebek hareketiyle birlikte geliyor belden vuruyor
Gonul35 December banada nidilat verdi 48 saatlikmis o bsta 20 dk arayla 3 tane ictim sonra 4 saat snra verdi .. ben sanci karin sertlesme kasilma olarak hissdiorum .. dogum sanci degil bu bnce ilk dogumum normaldi ve regli agrisini karnmda kat be kat fazlsni hissettim oyuzdn bu sanci bna gore normal gelio
December Gonul35 benim bebek hareketleriyle birlikte kasılmam oluyor belime ağrı giriyor. Doğum sancısını bilemiyorum ilk hamileliğim. Dün gündüz regl sancım ve alta baskı da vardı. Bebek cok kasılıyor çıkmak istiyor gibi hareketler yapıyor canım cok yanıyor anlayamiyorum. Şu iki hafta gecse de dogursam da kurtulsam diyorum artık.
Syda78 Bende de aynı sorun oluyor birden giriyor bir kaç dakika sürüyor bir iki gün oldu bugün hiç olmadı 🫠