ilaydakaya-21 Kızlar merhaba benm doğumum 8 Aralık yalnız ben yazlik elbise almak istiyorum haziran ayında 6 aylık oluyor çocuklar hemen geliştiği için hangi beden alim 9 ay uygunmudur
NewMomm1 ilaydakaya-21 Yani bu bebeğe bağlı güzelim. Bazı çocuklar tosun gibi oluyor 1 yaş bile giyebiliyor 😂 bence şu an yazlık için erken büyüdükçe gelişimine göre alırsın
Nurr_22_22 ilaydakaya-21 kizima hep büyük aldım hem kalipliydi hemde çabuk buyuyorlar bu iki defa giydirip kenara koymak istemedim