Benim bebeğim daha doğmadı ama bugün gebelik okulu dinlemiştim youtubeden orada ebe diyordu ki bebeğin ateşi yükselmişse eğer öncelikle ortamın ısısından şüphelenin sıcak bir ortamda kalın mı giydirdiniz onu kontrol edin, sonra aç olabilir aç kalınca da vücut ısısı yükselir besleyip öyle ölçün. Eğer bunlardan sonuç alamadıysanız hemen çocuk doktoruna götürün. Aynen bu şekilde söylemişti faydası olur mu bilmem ama yazayım dedim umarım bişeyi yoktur🙏🏻