Nurdemirr Aynisi gecen hafta benim bir tanidigimin basina geldi. Özele gidiyordu. Suyun azalmis tehlikeli yarin gel
sezaryen yapalim demisler. Kiz Çam sakura hastanesine gitti ordaki doktor evet azalmiz ama sezaryenlik bir durum yok bekleyebilirsin demis. Bunun uzerine tekrar hastanesine gidiyor aldigi cevabi söyleyip beklemek istedigini belirtiyor. Doktor kizin normal dogum kararlisi olduğunu gorunce tamam bekleyelim diyor. Sonuc; su takviyesi antibiyotik takvisyesi ile bekletiyolar. suni sanciyla normal doğum yaptiriyorlar 🤷♀️