Eliff024 Testten 10 15 dkka sonra silik bir çizgi çıktı. Çok belli değil ama bakınca hafif belli oluyor. Bu hamilelik belirtisi mi yoksa kuruma çizgisi mi .
beyzosunmelegi Eliff024 silik bir çizgi bile olsa ihtimali var.Adet gününüz gecikti mi.Bir de ilk idrarla daha net çıkıyor isterseniz öyle deneyin ya da direkt kan verin
gencbiranne1 Eliff024 canım onun süresi var çok bekleyince yanlış sonuç veriyor 15 dakikada kuruma çizgisi olmuş olabilir testlere güven olmaz en mantıklısı kan vermen
Eliff024 fundaunal46. Adetim 1 gün gecikti. Yani bence bu normal . 4 aydır 4 kere test uyguladım bunda böyle çıktı diğerleri hep boştu .