gencbiranne1 Kızlar bugün ara ara kasıklarımda ama genelde karnımın sol tarafında gün boyu devam eden genelde hafif ama ara ara keskin ağrılar oluyor acaba normal mi çok endişelendim
spapatya gencbiranne1 benim 10 gündür ara ara böyle oluyo karnıma saplanıyo sancı gibi sonra karnım ağrıyor kullandığım kan ilacındanmış😂
tatlibebegim_ gencbiranne1 bende 17+3 son bi kaç gündür kasıklarım ağrıyor sürekli olmasada ara ara bebeğin hareketlerine yoruyorum birde büyümesine
Vildan21- gencbiranne1 16-17-18 haftalıkta yaşadım bunu ama benm çok kötüydü topallıyodum artık.. Geçti ama şuan bişi yok
gencbiranne1 spapatya havalar çok soğuk aslında genel olarak evdeyim ama bilmiyorum bugün çok kötü oldum tedirgin oldum sizinki kaç haftalık acaba
gencbiranne1 tatlibebegim_ ben hareket hissetmedim henüz ama acaba büyümesinden kaynaklı olabilir mi benimkide inşallah bir sıkıntı yoktur normal diyenlerde var ama insan tedirgin oluyor yinede
gencbiranne1 Vildan21- bendede o var bugün kasık ağrısı oldu ama benim neredeyse 3 haftadır sağ kalçamda sanki yürüdükçe kemiğim batıyormuş gibi ağrı oluyor topallayarak yürüyorum 🥲
Eylul_eylul Vildan21- kasık ağrısımıydı sizinkide? Benimde alt karnımda ağrı var tahlillerm temiz çıkıyor doktor büyüme ağrısı olabilir dedi sizinki de öyle bi ağrımıydı?
gencbiranne1 Eylul_eylul sol tarafımda ara ara hafif ağrılar oluyor ama alt karnımda sancı oluyor evet
Vildan21- Eylul_eylul benm de tahlillerim temz çıktı.. Kasıklarım çok ağrıyordu zaten özellikle sağ kasığım