Gozde4834 nisaya gidecekseniz tavsiyem dr. asiye uzun.. ben baska bir doktora gidiyorum ama geçen gün bir konuda 2. Görüş almak için gittim çok sıcakkanlı ilgili davrandı normal muayenesi bile uzun sürdü bebegin herseyine baktı bütün sorularımı dinledi ve içimi çok rahatlattı tavsiye ederim