Su_perisi1 Anne olmayı çok istiyorum hayırlısıyla napmam lazım adetim düzensiz bugün gördüm beta hcg <0.3 nasıl yükseliir mi
Deletedmon_98 Su_perisi1 5in altı maalesef negatif değer canım :( ama ne zaman verdiğine bağlı testi , regl olmana ne kadar süre var tam olarak yada yumurtlamandan kaç gün geçti
Suna11 Adetiniz düzensizse mutlaka ovülasyon testi yapın. Yani yumurtalama dönemizi saptayamazsınız yoksa
ZTB Ovulasyon testi alın. Adet bitiminden itibaren kullanın. Yumurtlama zamanını görüp ona göre değerlendirirsiniz o günleri. İnşallah sağlıkla tez zamanda hamile kalıp kucağınıza alırsınız 🙏🏻