GGul_20 Kizlar merhaba bende aranizda yeniyim, bebisimle 10+2 yiz, aranizda benimle ayni haftada olanlar var mi??? Belirtileriniz neler, umarım hepimiz saglikla aliriz bebislerimizi kucagimiza 🥰
sehrengiz_8 GGul_20 10+0 belirtim yok denecek kadar azaldı ara ara kaşık ağrıları dışında pek bir şey hissetmiyorum
Sultanoncul GGul_20 merhaba 10+5 aşırı iştahsızlık yediğim herşey içimi kaldırıyor ama çıkarmıyorum birde halsizlik😒
abkse GGul_20 10+2 yim ben de gaz ara ara kasık ağrısı ve sürekli uyuma isteği dışında sorun yok bulantım çok kısa sürdü son 10 gündür hiç yok çok şükür:) ama iştahım çok onu nasıl baskılayacağız 🙈
GGul_20 sehrengiz_8 ay bende tek bende saniyordum bu sra ara kasik agrisi ve gaz baska bi seyim yok resmen 🤔