anonimm1907 ilk doğumda ben de sizin gibiydim 2 hafta sonra anca dönmüştüm ama dikkatli bi şekilde dönülürse sorun olmaz diye düşünüyorum. Ben bi de sırtıma yastık koydum destek aldım sırtımdan bi sağa bi sola dönüp uyudum çünkü 8 saat kalkmamı yasaklamışlardı artık affedersiniz totom uyuşmuştu uyuşukluk geçsin diye bütün gece yürüdüm ve dediğim gibi uyudum 🫠