Asiye_89 Kızlar ilk dogumum özeldeydi sonda taktılar fakat ben uyustuktan sonra takıldı hissetmedim hiç . Skmdi ikinci doğumum nasipse devlette olucak orada uyusmadan takiliyomus lütfen uyusmadan taktıran varsa yazar mı acılı mi nasıl
ikiprensannesi53 Asiye_89 ben Bi ameliyat gecirecegim zaman takmışlardi hemsirenin eline bağlı malesef ağrı işi benim hemşirenin eli ağırdı çok acimisti çıkarırken de çok acimisti usuttugumde çok fazla sızlıyodu
262223-- Asiye_89 benimkide uyuşmadan takıldı özelde oldum ama dedim ameliyathanede olsun hiç acılı bir işlem değil dedi hemşire rahatlatır beni çok hafif bir yanma oluyor o kadar kendini kasma sadece
sehrengiz_8 Asiye_89 hayır asla acılı bir işlem değil devlette uyuşmadan takıldı ve uyuşması da gerekmiyor buradan yazılanları görünce sontadan korkmuştum ama korkulacak bir şey değilmiş çıkarken de bir sıkıntı çıkmadı
Kediannesi1 Asiye_89 15 gün oldu en taze bilgimle söylüyorum ki çok rahattı bende uyuşturun takın demiştim alttan muayene gibi kendini 10 saniye kasma yeter dedi çekerken de bir anda sondanı çekeceğim hadi derin bir nefes al bırak kendini dedi çekti hiç hissetmedim burda okuduklarımdan sonra çok korkuyordum da gerek yokmuş korkmaya
Haticengin17 Benim de ozeldeydi ilki ve iltihap vardi cok sizlamisti hatta tramva kaldi😒 ikinci de uyustuktan sonra takilmasini isteyecegim