En doğru sonuç için adet gecikmesinin 10 gün falan olması gerekiyor diye biliyorum. Çünkü hamileliğimi öğrenmeden önceki aylar da 1 2 gün gecikme yaşayınca hemen belli olur vardır umuduyla yapıp negatifi görünce üzülmüştüm. En son adet gecikmemde test yaptığımda 7 gün geçmişti sanırım 10 günü bekleyecektim ama yolculuğa çıkmam gerekti o yüzden bi deneyim ona göre hareket edeyim demiştim o gün hem kan verip hem evde test yapmıştım ve pozitif çıkmıştı ikisi de. Biraz dişinizi sıkıp beklemenizi tavsiye ederim