Gulbahar47 Kızlar doğum yapıyorum bebeğin gelişimi durmuş 2.300 kilo küveze alacağız bir kaç gün diyorlar lütfen dualarınıza beni de ekler misiniz
sevgigorgell Rabbim rahat doğumlar nasip etsin inşallah 🤲 hiç caninizi sıkmayın benim ilk kızımda 36 haftalık 2.100 gram doğmuştu kuvezde kaldı sağlıkla kucağını almak nasip etsin inşallah canım 🤲
N-23 Canım benimde bebişin kilosu 35 de 2200 dü, inşallah küveze gerek kalmaz, ay inşallah bir hafta daha kardasın sağlıkla gelsin kuzular 🤲🤲🤲