FatmaB_ ben de belirti yaşamıyorum ama tahlilde çıkıyor en son gittiğimde tek kullanımlık ilaç yazdı. Ek olarak ben dut kürü yapabilir miyim diye sordum yapabilirsin dedi. Eğer şeker vs sıkıntınız yoksa ve doktorunuza sorup yapabilirsiniz. 2 bardak suya 2 yemek kaşığı beyaz dut kurusu koyup 5 dk kaynatıyorum ılıyınca sabah ve akşam içiyorum birer bardak. Tadı da güzel bence, normalde de şikayetim olmadığı için etki ediyor mudur bilmiyorum, doktorum izin verdiği için rahatça yapıyorum. Doğumdan sonra da devam ederim büyük ihtimalle çünkü sütü arttıyormuş.