Mykm devlete gittiysen tekrar randevu bulmak zor oluyo ama özele gittiysen ilk aylar önemli 10 gün sonra beni kontrole çağırmıştı daha sonrasında aylık kontrole döndük bi sıkıntı olmadığı sürece sık ultrason bebeğe zarar veriyormuş yani sık girmekte iyi değilmiş sanırım öyle dedi doktorum