Kahvelim_ Kızlar merhaba İstanbul Ümraniye bölgesinde doktor arayışı içindeyim tavsiye Ettiğiniz doktor ve hastaneleri yazar mısınız 🥲💕💐
Rozalii-67 Kahvelim_ afiyet hastanesinde Azeri bir kadın doktor vardı çok iyi ve medicanada sanırım vefa hoca vardı çok iyidir
Ziynet_demirkan Ümraniye çarşıda sukran Akalın tavsiye ederim ben şuan başka bi özel doktor a gidiyorum yasemın çekmez e risklı gebelıgım var onun yerinde şerifalide kisini de ınsgramdan bakabilirsiniz
elifdiyorkii Ziynet_demirkan merhaba bu iki doktorun muayene ücreti ne kadar? Bir de özel klinikleri var sanırım doğum için hangi hastaneye geliyolar bilginiz var mı
Kahvelim_ Ziynet_demirkan Şükran hoca gerçekten iyidir ama şöyle Bi ufak çaplı baktım da sezeryan üzerine daha çok.. normal doğum yapmak istiyorum ben Allah izin verirse 💐💙
Kahraman88 Cansuumesee Merhaba Çamlıca medipolde Ayşe Şeyma Küçükakçaya gidiyorum bende sanırım doktor değiştirmem lazım 3 aydır ağrım var diyorum geçtiğimiz Cuma ağrının sebebi rahim duvarı incelmesi var dedi ve fitil verdi her geçen gün ağrım çoğaldı yürüyemez oldum.
Sumeyyactnky Cansuumesee elifdiyorkii Benim 2. Gebeliğim ilk doktorum zeynep elmalı idi doğuma kadar herşey çok güzeldi fakat doğum zamanı çok ilgisiz 2 arkadaşımda doğuma zeynep elmalıya gitti ikiside aynı problemi yaşadı birine mesela böyle yaparsan çocuk ölü doğar gibi bi cümle kurdu kız stres yaptı sezeryana çevirdiler Diğer arkadaşıma da aynı şekilde rahatlatması gerekirken iyice strese soktu ve o arkadaşta sezeryan oldu şimdi 2. Gebeliğim ayşe şeyma küçükakçaya gidiyorum
Ugurhilal Cansuumesee bende doktor değiştirmek istiyorum Zeynep Hanımı duydum sonra rüyama girdi korktum baya aşırı tedirginim ama bi doktor bulmam lazım sizce sezaryen olacak doğumum gitmeli miyim hastane nasıl hiç bilmiyorum ilgililer mi
Cansuumesee Kahvelim_ daha yapmadım 4 aralikta yapıcaz hastanenin genelinde mesai dısında doktor cagirdiginizda ekstra ucret alınıyo
Cansuumesee Kahraman88 ben Zeynep hanımla cok gec tanıstım keske en basında kendisine gitseydim iyikide gitmisim hic pisman degilim isterseniz birde Zeynep hanıma muayne olun zaten butun bilgilerinizi sistemden goruyolar ona gore bir yol izlersiniz birlikte
Ilay-1 Kahraman88 ayy o doktor banada kimyasal gebeliğimde kese olmamasına rağmen bütün gebelikte yazılan testleri yaptırmıştı 4 bin tl ödedim sonra beta hcg yaptırıp gebe olmadığım kimyasal olduğu anlaşılmıştı bende çok gıcığım insan kese görmeyince önce beta ister
Kahvelim_ z2944 ağrıyan kanıma tuz bastın gülüm 😞 fazilet hoca mesleğinden ayrıldı rahatsızlandı şuan çalışmıyor ilk çocuğumu onda dünyaya getirdim onun üzerine başka doktora gidemiyorum alanının en iyisiydi çünkü 💕💐
elifdiyorkii Cansuumesee Zeynep hanımdan bahseder misiniz biraz kendisi nasıl biri😊 bir de siz testlerinizi zeynep hanıma mı yaptırdınız ikili tarama detaylı ultrason falan
Kahvelim_ Eylulpera Erdem hastanesini tercih etmek istemiyorum ama Atlas hastanesine bakacağım teşekkür ederim 💐
Ilay-1 Eylulpera zarifa hanım sayesinde hamile kaldım hala onunla devam ediyorum benimle çok ilgilendi ve takip ediyor herşeyimi ama hastaneden memnuniyetim sıfır bende başka hastaneye geçebilirim bende araştırıyorum
Hlimee Bende Ümraniye deyim canım normal kontrollerimi Atlas beste hanıma gidiyorum makine çok iyi ultrason yani doktor da arkadaş gibi detaylıca anlatıyor herseyi Gerekli tahlilleri devlete gidiyorum özel biraz tuzlu geliyor ..
cihandurumerve Kahvelim_ Ümraniye metro durağı yakınında Şükran Akalın var. Kliniği var hastanede hizmet vermiyor tavsiye ederim
Cansuumesee elifdiyorkii aslında disardan bakinca sert gibi duruyor hani kimi doktordan cekiniriz ya öyleymis gibi duruyor ama hic alakası yok tam tersi guleryuzlu konuskan ne sorarsam sıkılmadan cevaplar ben sormasam bile kendi anlatir bebegi detaylica inceler elide cok hafiftir ne çati muaynesinde nede alttan kamerayla baktiginda canım acimadi bile. Ben 30 haftaligimda basladim Zeynep hanıma gidecekseniz kesinlikle gidin derim detayli ve ikili testler icin kendisi yapmasa bile kesin onerecegi saglam doktor vardır