Esrakyel Kızlar yarın 24. Haftaya giriyoruz normalde hergün 7 8 defa hareketlerini hissederdim ama bugün nerdeyse hiç hissetmedim desem yeridir bişey yoktur değil mi normaldir ☹️
Mia0121 Esrakyel iyidir canım korkma bebeklerin işi öyle basen çok bazen hiç yok 2 gün hareketsiz hissedersen doktora danışmakta fayda var tabi
e_blue_sky_a Esrakyel 27olana kadar bazen 1bucuk 2gun hissetmedigim oluyordu. Özellikle yoruldu isem. Yine de süt iç vs sağa sola yat bak illa olur hafiften
Esrakyel Mervebbcggf hayır aslında hep evdeydim dikkatimi de verdim hareket ediyor mu diye ama etmedi galiba😕
Mervebbcggf Esrakyel uzan ve karnini salla haraketini en cok nerde hisediyosan bekle belki hareket eder eger etmiyorsa dkktora git
Mervebbcggf Esrakyel benimkide aman aman harekrtli degildi mesala yatardim sallar sallar yapardim sonra hisederdim
myprincessgirl Sırtını dönmüştür ara ara bende de oluyordu ama biraz daha takip et hiç hissetmezsen acile git bir kaç defa pıt pıt hissetmen bile yeter o haftalarda