Merhabalar.Bebegim doğalı 6 gün oldu sadece doğunca emdi sonra hastanede hemşireler çok uğraşsa da memeyi kabul ettiremedik şırınga parmakla yedirdik biberon vermedik bn evde de sürekli memeyi deniyorum her pozisyonu tek tek ağlaya ağlaya deniyorum silikon biberon kaşık vs hiç bişey olmuyo meme ucum var aslında ama biraz içe göçük ama hiç olmayanların emdiği gördüm bebek her şeyi güzel emiyo ama mememi istemiyor bn de süt sagiyorum ama bu çok zormuş ya cocuğuma yetememekten çok üzülüyorum mememden tiskinmesi çok kotu bı hismis ağlamaktan sütüm de gider diye korkuyorum kısacası tavsiyesi olan var mı :(