Ek1207 canim suyunun geldigini anlarsin zaten sizdigini düşünüyorsan pecete koy eger islaniyosa komple suyun geliyodur ve sancilarn olursa git hastaneye. Benmde nisanim geldi 5 gün önce ama hala bebis yok ortada😁 gerci senin haftan biraz daha ileri önümüzdeki bikac gün içinde olabilir dogumun insallah sag salim kucagina alirsin bebegini❤️