Aceylanayca 34+2 bugün kontrolüm vardı suyum sınıra yaklaşmış bebek karın çevresi iki hafta gerideymiş doktor bir ya da iki haftaya alabiliriz dedi. Çok stres oldum 2200 kiloda iki haftada sadece 200 gram almış Daha önce detaylıda bebeğe giden damarında direnç var demişti plesanta yaşlanmış olabilir dedi bebek beslenememiş böyle bir durum yaşayan var mı süreç nasıl ilerledi🙄
Smyye0303 Aceylanayca duymuştum böyle bu haftalarda alınanlari.. plesanta yaşlanan bebeği beslenmeyen doktor alalım diyorsa aldır çünkü beslenmiyo bebek hiç korkma sen kuvezede girmez zaten 2 kilo üstü olduğu için en fazla iki üç gün yani oda . Sen maden suyu muz kaşar ceviz et balik yemeye calis şu iki hafta da
Mrvcakatt Aceylanayca elifdegirmenc var instagramda fenomen. 31 6 haftalikken 1880 dogmus 2 hafta kuvezde kalmis 1950 taburcu olmus. Kuvezde kalacak diye korkma hic
A12_S07 Aceylanayca kardeşimin bebeği 38 haftalıkken 2 kilo doğup 1 hafta kuvozde kaldı şuan 2 yaşında minnos hiç korkmayın inşallah iyi olur dışarda daha güzel kilo alır
Aceylanayca Smyye0303 kuvözde kalırsa diye korkuyorum ciğer geliştirici yaparım dedi ama 2200 tam dediği gibi olacak mı kilosu bazen tam uymayabiliyormuş iki hafta önce Hersey çok normaldi ne olduysa iki haftada oldu
gamzecgr Aceylanayca kilosu yine de güzel.Zaten önemli olan solunum sıkıntısı vs olmaması 1800-1900 olup kuveze girmeyen bebekler var merak etmeyin haftanız da iyi bişi olmaz Allah’ın izniyle kuveze girse bile çok kalmaz zaten sağlıklı olduktan sonra kalsın bı kaç gün hiç bişi olmaz üzmeyin kendinizi o yüzden
Aceylanayca gamzecgr çok teşekkür ederim sabahtan beri çok stresliyim hiç böyle düşünmemiştim hep normal doğuma hazırlamıştım zaten hala makat gelişli duruyor ve şu azaldığı için dönmesi artık zor olur dedi doktorum
Edanur1_ Benim 2. Gebeliğim de de aynı şeyi söyledi doktor 36 . Haftada ben başka doktora danisacagim dedim gittiğim doktor sadece minyon bı bebek dedi sorun yok dedi ama kendi hastanemdeki doktora anlatamadım illa suni sancı ile yap doğumunu sorumluluk kabul etmem dedi ve beni 37+5 de suni sancı ile doğuma aldı diğer doktorun dediği gibi sadece minyon mus bebeğim 2670 g doğdu ve hiç bir sorun yok tü başka doktora danis bence
gamzecgr Aceylanayca tabi ki 33.haftanin içindeyim benimde erken doğum riskim var geçen hafta 1700 civarıydı kiloları diyorum 2 olsalar yeter ciğer geliştiriciyi de oldum sağlıkla gelsinler de kısa süre kalsınlar minik doğan bebekler daha güçlü oluyor bi de çok şükür riskli haftaları bıraktık o yüzden hiç kendinizi kahretmeyin bunları düşünün. :)
Melissa_61 Canım bende geçen hafta gittim 34. Haftadayım 2 hafta geriden geliyor dedi bu hafta kilo almamışsa erken alabilirim dedi perşembe gitcem bakalım ne söyler umarım kilo almıştır
Aceylanayca Melissa_61 umarım almıştır bizim ki almış aslında ama karın çevresi iki haftaki önceki ölçümle aynı kalmış hiç gelişme yok
Ayse343434 Yeşil mercimek,protein,süt,kefir,kaşar peyniri yiyip sol yanınıza uzanın inşallah alırlar benimde aynı problemim var. 3 haftaki açıklık 2 haftaya düştü