bernakoc06 Kizlar benim ilk dogumumda başıma gelmisti , ikinci doğumumdada tekrarlicak mi bilmiyorum bu durumu yaşayanlar varmı aranizda ??
bernakoc06 Semaela ya bu sefer sormadım ama %50 olma ihtimali var demişti ilk doğumda doktor ama birindende duydum ilkinde olmuş ikincde olmamis
Semaela bernakoc06 Henüz yeni kaldığım için bende daha doktora gitmedim içimde ufak bı korkuda var zor günlerdi inşallah tekrarı olmaz
bernakoc06 Semaela bende korkuyorum birde geride oğlum var daha o yüzden daha tedirginim ama olmaz die dusunuyorum ya kan yuklemesi yapildimi size nasıl durdu kanamaniz peki
Semaela bernakoc06 2 ünite kan ayarlandı ozmn bitane para ile ilaç alındı tek alimlik o kanamayı durduracak dediler o şekilde müdahale edildi . Devam etseydi tekrar ameliyat denildi yoğun bakım vs olacaktı. Doğum sırasında da rahime zaten dikiş atılmış . Eve gelince ilaçlar iğneler yorucu bir süreçti aşırı gucsuzdum