zeymom_ Merhaba hanımlar geçen hafta ultrasonda 16+6 dı bugün gittim 17 geriden geliyor neden acaba böyle sorun yaşayan var mı
zeymom_ tatlibebegim_ anladım teşekkür ederim bende o an afalladım doktora sormayı unuttum şimdi bakınca bi korktum 😧
tatlibebegim_ zeymom_ bi sıkıntı yoktur inşallah içinizi ferah tutun benimde ilk haftalar 5 gün gerideydi şuan 1 hafta önde
zeymom_ tatlibebegim_ maşallah Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hayırlısıyla sağlıkla gelsinler 🩷
zeymom_ tatlibebegim_ öğrendim bende kız 😂😂 normalde herkes erkek diyordu koz çıktı çok şaşırdım ilk gebeliğim 17+ 5
zeymom_ tatlibebegim_ yaa işte nasip bizim tarafta kız yok kaynanamlarda da yok dediö bana da vurmaz herhalde ama rabbim veriyor işte inşallah sağlıkla kucağımıza alırız, nasıl gidiyor bu haftalarda nasılsınzj
tatlibebegim_ zeymom_ ilk hamilelik sonuçta kızda erkekte yoktu , valla her gün kusuyorum 3 kilo verdim daha almadım sizin nasıl geçiyor kilo aldınız mı birde son bi kaç gündür maşallah hareketli kasıklarımda pıt pıt hissediyorum kasık ağrısıda yapıyor
zeymom_ tatlibebegim_ kasıklarım benim de çok ağrıyor bu ara belim de çok ağrıyor bende hareketlerini hissediyorum arada bende yeni yeni iyi olmaya başladım baya kötüydüm midem bulanıyor kusuyordum şuana kadar 2 kilo almışım ☺️ sizin de ilk gebeliğiniz dimi kaç yaşındaydınız
tatlibebegim_ zeymom_ evet ilk gebeliğim 22 yaşındayım, şuan bile kasıklarım çok ağrıyor büyüdüğü işin heralde ayakta falan çok duruncada belim ağrıyor siz kaç yaşındasınız
zeymom_ tatlibebegim_ bende 22 yaşındayım bende ayakta durunca belim çok ağrıyor göğüs hassasiyeti hala devam ediyor bide böyle sırt üstü yatınca kalktığım zaman zor doğruluyorum belimden 😂
tatlibebegim_ zeymom_ benimde göğüs hassasiyeti epey var sağa sola yatıncada bebek toplanıyomuş gibi hiç hareket edemiyorum karnınız çıktı mıı birde doğal yolla mı oldu😂
zeymom_ tatlibebegim_ yatınca evet toplanıyor gibi bi yerde orası sertleşiyor falan 😂😂 çok şükür doğal yolla oldu sizin nasıl oldu
tatlibebegim_ zeymom_ benim aşılamayla oldu pcos vardı bende uzun sürdü ama sonunda mucizeme kavuştum bende🥹isim düşündünüz mü
zeymom_ tatlibebegim_ ya kurban olurum verene Allah kimseye aratmasın inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🩷💞hangi ildesiniz , eşim hüma istiyor ben de yanına farklı bir isim bulmaya çalışıyorum 😂 siz düşündünüz mü
tatlibebegim_ zeymom_ Balıkesirde yaşıyorum sen hangi şehirdesin bizde poyraz ali koycaz inşallah kız olsaydı lina olcaktı😃
zeymom_ tatlibebegim_ olsun hayırlısı olsun inşallah önemli değil kızı erkeği bende istanbulda yaşıyorum 🥰
tatlibebegim_ zeymom_ cinsiyeti ne zaman öğrendinizz doktorunuz kaçıncı haftada detaylı yapacak söyledi mi
zeymom_ tatlibebegim_ cinsiyeti 15+6 da öğrendik 6 aralıkta gel dedi detaylı ultrasondan bir hafta önce çağırdı 20.haftada yapacak sanırım sizinki ne zaman öğrendiniz ne zaman çağırdı