Mrv1234sim Reglma 12 gün var erken gebelik testi alsam sonuç alirmiyim bel ağrım bide halsizlik var 2 gündür
Zeynep15 Mrv1234sim ben yaptım negatif çıktı daha çok morelim bozuldu canım yapma bence çünkü varsada çıkmaz
ASE6154 Mrv1234sim yumurtlamanız ne zaman oluyor? Eğer adetiniz biter bitmez olmadıysa şuan gebelik bile oluşmamıştır yüksek ihtimalle
Fatmac Mrv1234sim ben 7 gün önce yapmıştım negatif çıktı 5 gün kala tekrar yapmıştım pozitif çıkmıştı bence çok erken biraz daha beklemenizi tavsiye ederim yoksa üzülürsünüz
Nazli_guven_ Mrv1234sim stres yaparsan pisikolojik olarak daha fazla agrın olur sabretmelisin biraz 😇😇😇
Mrv1234sim Bu ay çok karıştı normalde 20 ekimde oldum 1 gün oldum sonra kesildi sonra tekrar 11 kasımda geldi 6 gün sürdü yumurtlama günüde karıştı o yüzden
Mrv1234sim Dayanamayıp test yaptım erken testlerden ilkten 2 çizgi çıktı sonradan yok oldu bi tanesi😔