_**### Merhabalar :) 27 Yaşındayım 1,5 yıllık evliyim. Düzenli adet gören birisiyim ve döngüm 28-29 günde bir olur ve ovulasyon dönemlerimi değerlendiren birisiyim. İlk defa adetim gecikti yarın 4. günüme giriyorum ve bir hafta önceden adet belirtilerim başlardı. Göğüs ağrısı sinir hali duygusallık mide bulantısı vs. Göğüs ağrım mutlaka olurdu. 1 hafta önce başlar durur adetten bir gün öncede mutlaka olurdu anlardım. Ama şuan adet olmadım belirtilerim de yok. Test yaptım henüz birşey çıkmadı. Daha doğrusu çıkmış ama ben ne zaman çıktı bilmiyorum çok beklemedim kaldırdım testi. 2 gün sonra tekrar test etmeyi düşünüyorum ama çok kafam karıştı. Olursa ilk gebelik olacak.