Geçtiğimiz pazar günü öğle saatlerinde gelen nişan ile birlikte acile gittim 3 cm açıklık bilgisini verdikten sonra doğum yapacağım hastaneye gelip yatış yapıldı. Boynuna dolanan 2 kat kordon bilgim vardı, ultrasondan baktı doktor ve kordon olmadığını söyledi. Sabaha karşı 5 gibi suyum geldi şaldır şaldır.
Hemen doğum odasına geçtim. Sancım vardı ama düzensizdi açıklık hala 3 cm di. Sabah 9 da Suni sancı taktılar, bu sürede yürüyüş yapıp pilates topu ile egzersiz yapmaya dikkat ettim. Akşam 5 de hala o kadar sancıya rağmen açıklığım 5 cm olmuştu. Suniyle devam eden sancılarım 120-130 görmesine rağmen ve 3 dk ds bir gelmesine rağmen açıklık çok yavaş ilerliyordu. 6 cm den sonrası dayanılmaz bir hale gelip çok acı çektim. Şiddetli sancılarım çok yordu beni. Gece saat 3.00 de 10 cm açıklığım vardı. Hemen doğumhaneye geçtik yürüyerek gittim. 03.14 de kucağıma aldım oğlumu. Doğduğunda 4 tur kordon dolanmıştı boynuna ve mosmor doğdu. Ama çok şükür iyi o kadar sancının hepsi doğurunca geçti gitti. 🥰