mervemurat16 Fatma0908 3 gün kala yapın bence ben 6 gün kala yaprım negatifti 3 gün kala yaptım pozitif oldu
Tubatgn Fatma0908 İdrar testlerini günü geçmeden yapmayın daha sağlıklı olur. Çok şüpheniz var ise 2 gün kala kan verin daha garanti olur. Çünkü, beta hormonu ilk olarak kanda yükselmeye başlar.
ASE6154 Fatma0908 elinde test varsa ve bekleyemem dersen sabah ilk idrarla yap ama kesin sonuç bekleme negatif çıkma olasılığı yüksek olur. Testin yoksa hebüz alma çok erken
Snem33 Fatma0908 ben kaç test yaptım öyle erken gebelik testi hep negatif çıktı bence gününün geçmesini yada bir gün önce yap hiç dayanamiyorsan kan tahlili ver
Duruuu1 Benimde 6 günüm kaldı ama test negatif yapıp moralimi bozdum sadece bende 2 3 gün kala yaparsın eger çıkmazsa da gecikirsen yap hayırlı sonuçlar alırız hepimiz umarım 🌸