SelenAksu0707 6 haftalık gebeyim. Geçen hafta keseyi gördük. Bugün 6+1 deyim kese 17 mm oldu embriyo gözükmedi. Doktor haftaya görürüz dedi. Boş gebelik olduğumu düşünmüyorum dedi. Geç görünebilir mi?
Nurcan08 SelenAksu0707 evet olabilir bendede gözükmemisti o haftada zaten sadece kese gözüküyor. Sağlıkla büyüsün inşallah 🐣
rabiaozcans SelenAksu0707 evet 7+3 te gördük bizde. boş gebelik olma olasılığı çok çok düşük oluyor zaten. negatif düşünmeyin lütfen💖
SelenAksu0707 Nurcan08 kesem 4 gün önce 12.8 mm di bugün 17.2 mm olmuş 6 hafta ile uyumlu normal dedi inşallah haftaya görürüz
SelenAksu0707 baharclk Nurcan08 Evinuuu prensesannesi_2227 Kızlar 1 hafta bekleyemedik 2 gün erken gittik, bugün bebeği gördük ve kalp atışını duyduk çok şükür 🙏
SelenAksu0707 Evinuuu kesem 4 gün önce 12.8 mm di bugün 17.2 mm olmuş 6 hafta ile uyumlu normal dedi inşallah haftaya görürüz
SelenAksu0707 rabiaozcans kesem 4 gün önce 12.8 mm di bugün 17.2 mm olmuş 6 hafta ile uyumlu normal dedi inşallah haftaya görürüz
Evinuuu SelenAksu0707 SelenAksu0707 10 gün sonra inşallah gorecem çünkü şükür iyiyim bı belirti olur herhalde aksi bir durum olsa
yagiz27 SelenAksu0707 Merhaba bende 6 haftalikken gitmiştim göremedik bebeği kese gorunmustu hastahaneden yeni geldik hem gördüm hemde kalp atışını duydum 🤲❤
Mefii34 SelenAksu0707 5+3 de gittim kese göründü 6+3 bugün gittim gene kese var bebiş yok haftaya birdaha gel dedi ama stresli bir süreç
SelenAksu0707 Mefii34 bizim içinde öyle bir süreçti 4 gün önce boş gözüküyordu bugün hem gördük hem kalp atışını duyduk, sizde haftaya duyacaksınız inşallah 😍
Mefii34 SelenAksu0707 hayırlı olsun inşAllah sağlıkla kucağınıza alın bugün gittiğimde bende göremedim 1 hafta sonra gel birdaha bakalım dedi ama ne olacak bilmiyorum gerçekden sizin kese büyüklüğünüz kaç mm çıktı
yagiz27 SelenAksu0707 ben 6+6 iken gittim kese göründü ama bebek yoktu 13 mm ydi kese 10 gün sonra gel dedi icerde kanaman var düşük tehliken var dedi Çarşamba günü muayene var ögunde 8+4 oluyor inşallah görünür .. 🤲❤ Sana ilaç olarak ne verdi peki
SelenAksu0707 yagiz27 ben en başından beri folikasit ve Protestan kullanıyorum zaten, mayıs ayında dış gebelik geçirmiştim, geçen yıl aşılama falan da olmuştum. Şuan ilaç kullanmadan oldu