Bugün kıntrolum vardı. 39+2 deyim. Doktorum pazartesiye kadar bekleyelim 40+1 olucam, doğmazsa yatış yapıp suni verirriz dedi. Korkuyorum açıkçası. Böyle olan var mı ? Bebeğimin bir sağlık sprunu yok şuan için. bir kaç gün daha beklemek daha doğru olmaz mı ya ?🙄