21 haftalık hamileyim cuma gününden beri ölüyorum sandım nasıl bi ağrı tüm vücudumu sarmıştı halen daha iyileşmedim acilde metpamit serum ve parol serum takıldı ama yüzde 50 anca fayda etti günde 2 defa parol içiyorum 2 gün sonra kadin doğum doktoruma gidicem muayene olmak için kan değerlerim yüksek çıkmıştı çünkü Allah im bizleri de bebeklerimizide korusun 🤲