cokkasmabeabi Merhaba arkadaşlar. Sorularımı cevaplayacak, iyi bir çocuk endokrin uzmanı arıyorum. Özel devlet fark etmez. Yardımcı olabilecek biri var mı?
M-Y2020 cokkasmabeabi Sami Ulus Beştepeye takipliydik şuan etlik şehir hastanesine gittik çok memnun kaldım çok iyi
cutecik cokkasmabeabi hangi ildesinzz onuda belirtin isterseniz gören arkadaşlar yardımcı olur yorum yapalımda üstte kalsın
cokkasmabeabi M-Y2020 etlikte hangi doktor? İki ayrı doktora gittim ikisi de bilgisayardan kafasını kaldırıp bişey demiyor.
cokkasmabeabi M-Y2020 Keziban aslı bala ve beyhan Özkaya donmeze gittik biz de. Peki behiye hanım sizinle ilgileniyor mu yoksa kafasını bilgisayara gömüp sadece yazıyor ve kan alınsın vs diyip gönderiyor mu