@"birmucize1bende tam tersi hiç alaka sı yok eşki yedim oğlum oldu tatlı yedim çok kızım olcak yarın 🥰😂 acı desen kızda Asla yemedim soslar acı sos olsun cipsi olsun vs kızım da yemedim ama oğlum da hergün yedim desem yeridir sağda oğlum solda kızım yani öyle diyorlar çok saçma Mesela kızın olursa sol göğüs büyük yok öyle birşey benim sağ büyük sola göre 😂😂hayırlısı olsun