Nur_50 Sibelarin2 Nuran hanım gayet iyi 😃gittim biliyorum doğum benimde ilk olacak ben mustafa türkmene gidiyorum
Sibelarin2 Nur_50 bende işte ilk doğumum olacak kendi isteğimle sezeryan olacağım o yüzden merak ediyorum gebeliğimi öğrendiğimdendir Nuran hanıma gidiyorum gayet memnunum çok sevecen cana yakın bir doktor umarım doğumda da iyi sonuçlar alırız zorlanmam
Nur_50 Sibelarin2 evet akşam geliyor 17:00 sabaha kadar çalışıyor bazen saati değişebiliyor Nuran hanımada gitmiştim çok iyi cana yakın konuşkan mustafa beyde aynı 😃ikiside güzel Nazan diye bir doktor var onu beğenmemiştim