GamzeTopluKk Ben de spinal sezeryan oldum. Ameliyattan çıkınca hissettiğim şey adet sancısı gibi bi şeydi. Dikişlerin olduğu yer o şekilde ağrıyodu. Bir de 3 gün boyunca da yatağa yatıp kalkarken ağrı oldu. Batma gibi. Ama onlar da olacak yani mecburen çünkü kesilip tekrar dikiliyorsunuz. Ağlatan veya çok can yakan acılar değil 👍 ben de mecburen sezeryan oldum sancı da çektim. O sancının ucundan geçmez bence sezeryan ağrıları 😊