Mayaaa34 bazen vajinada baskı hissim oluyordu ama benim o haftalarda da bebeğimin kafası aşağıdaydı o durumda da olabilen bişeymiş yani bi belirtim yoktu , ki benim doktorum perinatolog genelde rahim ağzı yetmezliği belirti vermez bi anda açılma , su gelişi vs olur doğum başlar anlamazsın demişti