Cilemm1 kuzum adına üzüldüm. Evet maalesef Adana’da sadece para odaklılar. Bu yüzden ben de hep kendim araştırdım. Bebek isteği 1 yıl olmadan HSG çekildim, tüm tahlillerimi yaptırdım hiçbir sorun çıkmadı, farklı zamanlarda farklı hastanelerde tekrar yaptırdım yine sorun çıkmadı. Eşim sperm testi verdi onda da hiçbir sorun yok, bu ay Klomen ve çatlatma iğnesi denedik yine sonuç alamadık, ikimizde de hiçbir sorun yok değerler sonuçlar çok iyi ama 15 aydır olmuyor maalesef