Onukkssevde12 Kızlar ciğer geliştirici ıgne vurduktan sonra neler yaşadınız benim vurulduğum tarafımda biraz Ağrı var siz neler yaptınız
gamzecgr Onukkssevde12 biraz yağlı bir iğne ondan acıtıyor ben 4 doz oldum sadece 1.5 gün kadar bebek hareketleri sakindi biraz doktorum da uyarmıştı zaten normal bı durum öyle bişi olursa korkmayin
Onukkssevde12 gamzecgr evet doktorum uyardığı için onu kafaya takmadım zaten hareket azlığı var o bellı olacak şekilde ama hiç hareket etmıyor degıl tabı uykusuzluk falan yaptı mı acaba bılmıyorum benim ki biraz pıskolojık sanırım
Esilamm Aynen bizim de bebek hareketlerinde sakinlik oldu 34. Hafta da oldum Şuan 36+2 deyim bakalım ne zaman gelecek suyu da çok azalmış
Onukkssevde12 Esilamm Esilamm ben 31 haftayım ama bebegım 29+5 e uyumlu tansıyon yukseklıgı sebebiyle kilo almayı yavaş ondan sebep vuruldum zaten doktor 35 e kadar duralım ınsallah dedi beklıyorum işte
Ozr42 Ben 28. Haftada olmuştum. 2 doz . Şuan 32+1 im. İğneden sonra vücudumda sivilceler çıktı baya. Doktorda kortizonlu olduğu için yapabileceğini söyledi.