Rgmss Her yerde duydugumuz klasık ısımlerden olmayan, anlamlı guzel erkek isimleri arıyorum.Bildiginiz varsa paylasır mısınız guzel hanımlar 🥹🌺
Sunrise Rgmss Kıvanç olsun çok istedim eşim istemedi. Erdem, Görkem güzel isimler bence. Şimdi her yer Aslan Asil Bulut Yiğit Aras gibi isimlerle dolu. Her halde bu jenerasyon okulda hep aynı isimlerle olacaklar
mimar_anne Rgmss oğlumun adı aybars yine hamileyim cinsiyeti bilmiyorum erkek olursa onu da barlas düşünüyorum
Suule94 Rgmss ilk oğlum Koray 💙 ikinciye eşim kıvanç istiyor bende çok ısınamadım😅 ama büyük ihtimal kıvanç olucak
AyselDemir Rgmss hayırlı akşamlar ablacım şuan 39+5 haftadayim oğlum OLUCAK.İsmi Ahmet Arslan OLUCAK inşallah
Suule94 Rgmss ı ve ç harfi söylerken tiz geliyo kulaguma esimde çok istiyor 😅 başkada değişik isim bulamadik herkes hep aynı şeyi koyuyor kuzey poyraz Mete Metehan Alpaslan Baybars Uraz demir yüzde 80. Bu isimler 😅
Suule94 Rgmss amin inşallah 🤲 ya anlamı ve isim analizine önem verdiğim ilk oğlumda hareketli canlı kimse demekmiş isminin özelliklerini taşıyor bunda kararskz kaldımm
caglakorkmaz Rgmss 31. Haftamdayım bu hafta anca karar verebildim diyebilirim. Aslında çok da karar veremedim gibi ama başka bir isimde içime sinmiyor gibi. Erkek ismi kızdan daha zor. Kerem ve Asil arasında kalmıştım. Eşim Asil kulağa daha hoş geliyor deyince Asil olsun dedim. Kızımın ismi de Asel🍯