nb- yani beni hiç kısıtlamadı bilmiyorum hepimizin dikişlerini atan doktor farklı sonuçta , ben attığım dikişe güveniyorum minimum 37yi görcez dedi , dediği gibi de oldu . Bende çok güveniyordum doktoruma o yüzden hep içim rahattı yani o yüzden problem yaşamadım ben