yanne_ bende aynı kafadayım oraya gideceğime Ali hocanın özel muayenesine gidiyorum hem tahlilleri ücretsiz yaptırıyorum hem de çok güvenerek gidiyorum Ali hoca 6-8 haftada bir çağırdığı için ekonomik olarak çok zorlamıyor da ara kontrolleri eğer şüpheye düşersem beyhekim ya da Ali Kemal belviranlıya gidiyorum.. buraya gittiğim iki doktordan da aşırı memnunum ama Nurullah hocadan mhrs üzerinden randevu bulamamaya başladım..