Mrvakyoll88 Kızlar 4. Ayın başındayım karnımda farklı farklı yerlerde batma hissi oluşuyor benim gibi aynı durumu yaşayan oldu mu
Gubis7 Mrvakyoll88 bende 15 haftaligim bende de var batmalar ben de merak ettim açıkçası bakalım tecrübeli annisler bizi aydinlatirlar 🌺
Mrvakyoll88 Yenigebe12 Yenigebe12 çok hafif ani elektrik çarpması gibi göbek kısmının çeşitli yerlerinde ve çok rahatsız edici değil kasıkta olmuyor sadece karın bölgesi acaba genişlediği için mi oluyordur