edkaslan Merhabalar 21+3 haftalık hamileyim ve adet oluyor gibi kanamam var. Böyle bir durum yaşayan var mı? Neler yaptınız kanamadız durdu mu doğuma kdr devam etti mi
Defnosun_annesi edkaslan benim de oluyordu abcak Progestan verdi dr bi git görüş o düzene sokuyor her şeyden önce tedbir
asell13 edkaslan 9. Ve 11. Haftada yoğun 5 gün süren kanamam oldu geçenlerde de 3 gün lekelenmem oldu 3 güne bi iğne yaptırdım kanama olunca günde 3 normalde günde 2 tane içiyorum şimdilik idare ediyoruz ama sürkli yatıyorum sadece wc
edkaslan Defnosun_annesi progestan kullanıyorum 10 gündür fakat hiç kesilme yok. Bugun tekrar gittim iğne verdi. Bakalım işe yarayacak mı😔
edkaslan asell13 bende sürekli yatıyorum bana doktor alttan kullan sabah akşam dedi. İçince çok uyku yapmıştı. Alttan daha etkili dedi. İğneyede bugun başladım bnde.